piątek, 25 kwietnia 2014

Ciekawe strony w internecie.

W tym poście chciałabym przedstawić wam kilka ciekawych stron w internecie, które bardzo lubię odwiedzać. Może wam one też się spodobają :)


1.We heart it
Na tej stronie możemy znależć różne fajne obrazki i zdjęcia. Jest ich tam naprawde dużo, cały czas są dodawane, jeśli założymy na tej stronie konto możemy również dodawać własne obrazki oraz tworzyć swoje galerie. Wiele zdjęć na tym blogu biorę właśnie z We heart it. Można je wykorzystać np. na tło na aska, tumblra lub na swoje blogi.



2. Gifpal
Tutaj możemy tworzyć włąsne gify! Jeśli mamy kamerkę przy komputerze możemy robić zdjęcia za jej pomocą, które potem ułożymy w gif. Jeśli kamerki nie mamy lub chcemy korzystać ze zdjęć zrobionych innym urządzeniem, tez jest taka możliwość. Jest tam też do wyboru wiele różnych efektów, można dodawać napisy, zmieniać oświetlenie, kolory itp. Stworzone gify można potem zapisać i wstawiać np. na aska, tumblra.

3. SCS - Światowe centrum seriali
Jest to strona na której można znależć wiele seiali i oczywiście je oglądać. Potrzebna jest rejestracja. Najbardziej lubię tu oglądać seriale, ponieważ nie ma limitów, jest duży wybór, można wybrać, czy che się oglądać z napisami, lektorem, czy wersję oryginalną. Jakby jeden player nnie działał zawsze do wyboru jest kilka kopii. Seriale można dodawać do ulubionych, oznaczać, które odcinki się obejrzało, dzięki temu, nigdy się nie pogubię.

4. Kwejk
Jeśli chcesz się pośmiać - to ta strona jest odpowiednia dla ciebie. Znajdziesz na niej masę śmiesznych, ciekawych, fajnych obrazków i zdjęć. Nie ma tutaj co dużo pisać, po prostu wejdź na tą stronę, a się przekonasz.

To by było na tyle a wy jakie strony lubicie odwiedzać? Możecie również napisać o czym jeszcze chcielibyście czytać na tym blogu. 

~Niala


17 komentarzy:

  1. fajny blog, dzięki za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze na besty wchodzę czasami :)
    aleksandra-olaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo dzięki za podanie strony z gifami i serialami, na pewno będę je często odwiedzać ;)

    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  4. masz świetnego bloga, obserwuję <3
    http://claudia-claaaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O SCS nigdy nie słyszałam, ale na pewno zajrzę :) Mam sporo zaległości serialowych :P
    Pozdrawiam :)
    http://mieteek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam besty :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic dodać, nic ująć :3
    Świetny blog :*
    + również obserwuję xD

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post, dobrze piszesz a zdjęcia są dobrej jakości. rzadko odwiedzam takie blogi więc gratuluję potencjału ♥
    mam małą prośbę, mogłabyś poklikać w linki pod ubraniami, chętnie się odwdzięczę ;)
    obserwuję oczywiście, jeżeli spodoba ci się mój blog, możesz zaobserwować, będę bardzo wdzięczna :3

    http://maymiodek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog! Ten post bardzo mi się spodobał! Ciekawie piszesz :) Zapraszam do mnie : http://jagodowa-jagoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mówiąc szczerze o 3 nie miałam pojęcia, że jest :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post :)
    nie słyszałam o Gifpalu
    obserwujemy?
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny post! ogólnie bardzo fajny blog :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    co powiesz na wspólną obserwację? jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie, a aj na pewno się odwdzięczę!
    mój blog - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  13. super blog :)) co powiesz na wspólną obserwację ? jeśli możesz odpisz na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. w sumie odwiedzam tylko kwejka;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post , mam nadzieję ,że wpadniesz do mnie :) http://life-andstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny blog i świetne zdjęcia ! Uwielbiam stronę we heart it :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    Mój blog ♥Zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń