piątek, 11 kwietnia 2014

Ćwiczenia na brzuch

W ankiecie przeprowadzanej na blogu kilka osób zaznaczyło, że chcieliby, aby na blogu pojawił się post o ćwiczeniach, a ja liczę się z waszym zdaniem <3


1. BRZUCH

Stopy i kolana delikatnie nad ziemią następnie przyciągamy kolana do klatki piersiowej odrywając pośladki od maty. W momencie największego spięcia wykonujemy wydech i wracamy do pozycji wyjściowej









Ręce przy skroni, łokcie odwiedzione do tyłu, nogi w górze. Zrób wdech, a następnie powolnym ruchem unieś barki, staraj się wykonać mocny ruch rolowania do wewnątrz, w momencie największego spięcia wykonaj wydech i wróć do pozycji wyjściowej nie dotykając plecami maty.


Oprzyj się na przedramieniu, całe ciało w linii prostej, miednica w górze, stopy oparte o podłoże. Mocnym ruchem wykonaj wyjście miednicy (pośladków) do góry, w momencie największego spięcia wykonaj wydech i wróć do pozycji wyjściowej. Jedna seria to 12 powtórzeń. Pamiętaj, że robimy dwie strony!







Bardzo skuteczna jest także Aerobiczna 6 Weidera. Na obrazku wyżej pokazane są ćwiczenia, ilość powtórzeń, serii itp. Jeżeli macie urządzenia z systemem android, to możecie ściągnąć sobie aplikacje z programem A6W (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.caynax.a6w&hl=pl), oprócz tego można znaleźć filmiki na youtube. 

Tutaj natomiast macie 37 ćwiczeń na brzuch, któreś na pewno się wam spodoba :)


To na razie wszystko, mam nadzieję, że post wam się podoba i w jakiś sposób zmotywuje was do ćwiczeń. Piszcie w komentarzach, czy chcielibyście, aby częściej pojawiały się posty tego typu ( np. na inne części ciała)
~Niala

26 komentarzy:

  1. świetny post może obs za obs zacznij :)
    mydayolus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z a6w niestety trzeba bardzo uważać, nie powinno się robić tego samodzielnie, bez opieki wykwalifikowanej osoby, bo bardzo łatwo można uszkodzić sobie kręgosłup :( A do tego jest to typowe ćwiczenie na rzeźbę:) Bardziej polecam ćwiczenia w stylu pierwszego - przy różnym ułożeniu nóg (jedna stopa na podłodze, druga wyprostowana lekko uniesiona, później trochę wyżej, póżniej całkiem w górze; dwie stopy w górze ugięte w kolanach pod kątem 90 stopni, wyprostowane kilka cm nad ziemią, pionowo w stosunku do tułowia itp itd - wymieniać można mnóstwo!) możemy poczuć jak pracują różne partie naszego brzuszka :) Świetnie też widać na zdjęciu tego pana, iż należy ciągnąć głowę jakby czołem do sufitu, nie kulić brody do klatki piersiowej :) Świetne są te ćwiczenia na samym dole, przy czym pamiętajmy, aby mocno napinać mięśnie brzucha, tak jakbyśmy chciały wcisnąć go w kręgosłup, np przy ćwiczeniu nr 27 - żeby odciążyć odcinek lędźwiowo-krzyżowy kręgosłupa :)
    Oj ale się rozpisałam :P Pozdrawiam cieplutko, dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)
    http://mieteek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo inspirujące :D

    http://swiatwobiektywiecanona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez jakiś czas robiłam a6w :D

    Może wspólna obserwacja?
    DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło. 
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, obserwuję wasz blog, ja robię codziennie jakieś ćwiczenia na brzuch :)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Robiłam już kiedyś 6 weidera, ale pod koniec okazała się być żmudną pracą i skończyłam ;P

    foto-fantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetny blog, widać, że masz pomysły i świetnie radzisz sobie z zoorganizowaniem czasu, żeby codziennie pisać! Co do ćwiczeń to mimo iż nie muszę się odchudzać to poćwiczę w wakacje. pozdrawiam :) sogivemelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydatny post.
    Ja nie potrafię regularnie ćwiczyć.;/
    Mogłabys kliknąć w baner SheInside na moim blogu?Odwdzięcze się!tylko prosze o uczciwość :)

    P.S Co powiesz na wzajemną obserwację?
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnyi bardzo ciekawy post xd
    Moze cos napisz o cwiczeniach na nogi? xd
    Wspolna obserwacja?
    http://limonii1010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się Twój blog, bo nabieram dzięki niemu motywacji :)
    Obserwuję!
    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ćwiczenia :)

    Bardzo podoba mi się Twój blog. Masz ochotę na wspólna obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. za tydzień zacznę robić zobaczymy czy coś pomogą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie posty, ja kiedyś na blogu też dodawałam ćwiczenia na brzuch, nogi i pośladki :>
    lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ja aktualnie robię program 300 brzuszków :) bardzo go polubiłam :)
    obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://likemywholefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. 6 weidera nie polecam, plecy później będą porządnie cierpieć...

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne ćwiczenia, uwielbiam ćwiczyć. A po 6 weidera plecy w ogóle mnie nie bolały.

    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny post, jednak większość ćwiczeń znałam wcześniej :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. super ćwiczenia a6w super jest :3
    jak ci się spodoba możesz zaobserwować :) będe bardzo wdzięczna
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja na razie nie skorzystam, ponieważ robię inną serię ćwiczeń, ale może kiedyś ;p

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Na brzuch fajne ćwiczenia i chętnie z niektórych skorzystam :-)
    http://anka8661.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie będę korzystać z niektórych ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja najbardziej lubię cwiczenia z Mel B :)

    http://gabby-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe ćwiczenia na pewno wypróbuje
    Pozdrawiam http://ollisiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. albo o ćwiczeniach na boczki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie dziś ćwiczenia na uda i pośladki :)
    co do brzucha, to mam zamiar zacząć A6W ale jakoś na razie brak motywacji ;)

    OdpowiedzUsuń